Z życia parafii

27 stycznia 2008 Koncert kolęd

W tym dniu utalentowane dzieci i młodzież z naszej parafii zaprezentowały się z repertuarem kolęd. Pięknie wyśpiewane zarówno te tradycyjne jak i nowe dostarczyły radości, refleksji i wzruszeń. Bardzo cieszy, że kolejne pokolenia potrafią tak śpiewać. Patrząc na zdjęcia ci z nas, którzy uczestniczyli w koncercie przypomną go sobie. Może uda się wstawić próbki nagrań...
    Dziękujemy  i gratulujemy rodzicom, opiekunom, nauczycielom i przede wszystkim wykonawcom. Brawo! Tak trzymać!

21 stycznia 2008 Wycieczka do Sanoka i Strachociny

Ferie – czas wolny od zajęć szkolnych za którym uczniowie bardzo tęsknią. Gdy zaś staja się faktem trudno je zagospodarować. Brak śniegu i smętna pogoda nie dawały zbyt wielu możliwości czynnego wypoczynku. Dorośli postanowili więc wyjść na przeciw naszym oczekiwaniom planując pielgrzymkę dla dzieci i młodzieży zorganizowanych w grupach apostolskich naszej Parafii. Odbyła się ona w dniu 21 stycznia 2008 roku. Zwiedziliśmy Wystawę Ikon eksponowanych w Sanockim Zamku. Zapoznaliśmy się, dzięki przewodnikowi, ze sposobem pisania ikon. Podziwialiśmy wielowiekowe dzieła na których widniały postacie Osób Bożych oraz Świętych Pańskich. Dane nam było obejrzeć wystawę dzieł Zdzisława Beksińskiego.
Niezapomnianych przeżyć doznaliśmy w sanktuarium Andrzeja Boboli w Strachocinie, gdzie zostaliśmy zapoznani z historią życia świętego Andrzeja oraz różnymi wydarzeniami dotyczącymi jego kultu.
    Z radością spędziliśmy czas w Domu Rekolekcyjnym Sióstr Franciszkanek Rycerstwa Niepokalanej. Dziękujemy za spotkanie z siostrami, za ukazaną piękną postawę życia. Usłyszeliśmy nadto o charyzmacie zgromadzenia, założycielu Ojcu Maksymilianie Marii Kolbe i podejmowanych przez siostry zadaniach. Odwiedziliśmy też miejsce narodzenia Świętego Andrzeja tak zwaną „Bobolówkę”. Na koniec zwiedzaliśmy kościół i klasztor w Starej Wsi, gdzie posługę duszpasterską prowadzą księża Jezuici. Poznaliśmy dzieje cudownego obrazu Matki Bożej i świątyni, modliliśmy się przy relikwiach św. Stanisława Kostki w kaplicy nowicjackiej. Zwiedziliśmy muzeum misyjne i wystawę szopek bożonarodzeniowych.
    Z radością wróciliśmy do naszych domów dziękując: Bogu, za pięknie przeżyty czas i ludziom, a szczególnie organizatorce P. Małgorzacie i opiekunom S. Barbarze, P. Eli, P. Wiesławie i Ks. Januszowi za zorganizowanie pielgrzymki i opiekę nad nami.

13 stycznia 2008 Festiwal kolęd

W dniu 13 stycznia 2008 r. (niedziela) w Miejscu Piastowym miał miejsce Finał IX Festiwalu Kolęd w którym udział wzięły dwa zespoły z naszej Parafii tj. Zespół „Wezwani” i schola św. Stanisława, oraz troje solistów. Festiwal przebiegał w miłej świątecznej atmosferze. Treści wyśpiewywanych kolęd rozbudzały wspomnienia ze świąt Bożego Narodzenia. Wszyscy uczestnicy zostali docenieni i nagrodzeni drobnymi upominkami.

6 stycznia 2008 Jasełka

Młodzież naszej parafii podobnie jak w ubiegłych latach wystawiła jasełka dla licznie zgromadzonych parafian i kuracjuszy. Głębokość przeżyć, emocji i wzruszeń zarówno aktorów jak i widzów, potęgowała obecność w kościele rodziców, dziadków, rodzeństwa i znajomych. Piękna tradycja - dobrze, że ciągle żywa.

Kliknij by zobaczyć więcej zdjęć!